четверг, 11 мая 2017 г.

РІК МАТЕМАТИКИ у Гайсинському районі


Ефективність навчання залежить від багатьох компонентів, в тому числі від зовнішніх умов: майстерності учителя, методів навчання, забезпеченості уроку технічними засобами навчання, змісту програм, навчального обладнання, засобів управління навчальним процесом, навчальних меблів тощо.
Навчання предмету буде успішним, якщо в учителя є можливість пояснювати новий (або закріплювати старий) матеріал, використовуючи наочність, сучасні педагогічні засоби навчання. Оптимальне комплексне використання всіх видів навчального обладнання, яке зосереджене в кабінеті, допомагає вчителю досягти високого рівня засвоєння навчальних досягнень учнів.
У сучасній науково-педагогічній літературі дається таке визначення навчального кабінету — це єдина, органічно зв'язана система навчального обладнання, змонтована в окремому приміщенні, оформлена відповідно до вимог наукової організації праці вчителя і учня, яка забезпечує високий рівень викладання предмета.
Виходячи з цього, основними завданнями навчального кабінету є:
•  надання науково-методичної допомоги вчителям в удосконаленні навчально-виховної роботи;
•  забезпечення можливості використання вчителем сучасних педагогічних засобів навчання;
•  узагальнення і розповсюдження досвіду кращих учителів;
•  організація позакласної роботи з учнями.
Наявність добре обладнаного навчального кабінету сприяє забезпеченню високого рівня викладання навчальної дисципліни, підвищенню ефективності праці вчителя та учня, підвищенню рівня навчальних досягнень учнів, прищепленню інтересів учнів до навчального предмета.
Не виключенням з цього є і математичні кабінети. Адже, ефективне навчання математики неможливе без належної, добре систематизованої матеріальної бази навчального кабінету. До категорії оптимальних можна віднести навчальні кабінети математики (№1, №2) та логіки у НВК: СЗШ І-ІІІ ст. – інтернат - гімназія м. Гайсина. Калейдоскоп світлин даних навчальних кабінетів пропонуємо для перегляду.
Віталій Петрович Сич, завідувач Гайсинським районним методичним кабінетом;
Скакун Любов Іванівна, завідувач кабінету історії математики, вчитель математики, вчитель вищої категорії;
Стасюк Марина Михайлівна, завідувач кабінету логіки, вчитель математики, вчитель вищої категорії;
Дем’янюк Ганна Володимирівна, завідувач кабінету інтерактивного навчання, вчитель математики, старший вчитель.
Переглядати далі:
























Комментариев нет:

Отправить комментарий