Підсумки
обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2017» для творчо працюючих педагогів в
номінації «Середня освіта. Формування предметних компетентностей учнів в
процесі навчання математики»
від
18 вересня 2017 року
2017
рік – рік математики у Вінницькій області. В рамках запланованих
заходів та згідно наказу «Про проведення обласного конкурсу «Творча скарбничка
- 2017»» проведено конкурс в номінації «Середня освіта. Формування предметних
компетентностей учнів в процесі навчання математики» у два тури: районний
(міський) та обласний, який поділявся на два етапи: заочний - з 21.08 по 15.09.2017 року та очний - 18 вересня 2017
року. Всього на обласний тур надійшло 50 творчих проектів. На очний етап
конкурсу запрошувались:
1.
Байда Руслан
Петрович – вчитель математики СЗШ І – ІІ ст. с. Гранів, Гайсинського району;
2.
Білоус Інна Іллівна
–вчитель математики ЗОШ І-ІІІ ст №2 – гімназія, м. Калинівка;
3. Бурбуляк Ганна Дмитрівна – вчитель математики
Мервинецької СЗШ І-ІІІ ст. Могилів-Подільського району;
4.
Гордєєва Тетяна
Миколаївна – вчитель математики КЗ «НВК:
ЗОШ І- ІІІ ст – гімназія №23 Вінницької міської ради»;
5.
Земелева Ларис
Анатоліївна – вчитель математики Малокрушлинецької СЗШ І – ІІІ ст, Вінницький
район;
6.
Козюк Тетяна
Василівна – вчитель математики ЗОШ І – ІІІ ст №1 м. Калинівка;
7.
Копитко О.В. –
вчитель математики Войнашівської ЗОШ І-ІІІ ст., Барського р-ну;
8.
Марценюк Наталія
Миколаївна – вчитель математики Махнівської СЗШ І – ІІІ ст, Козятинського р.;
9.
Петрик Тетяна
Анатоліївна – вчитель математики КНЗ «Спеціалізована школа І-ІІІ ст ім. Т.Г. Шевченка Козятинської
міської ради»;
10.
Серветник Василь
Григорович – вчитель математики НВК «СЗШ І – ІІІ ст. №1 – гімназія» смт.
Муровані Курилівці, Мурованокуриловецького району;
11.
Сидорук Володимир
Анатолійович – вчитель математики Тиврівського ліцею - інтернату поглибленої підготовки в галузі
науки, смт Тиврів;
12.
Учителі математики Ладижинської ЗОШ І- ІІІ ст
№3, м. Ладижин.
Завідувач лабораторії математики, кандидат педагогічних наук: Н.І. Салтановська
Немає коментарів:
Дописати коментар